3 apr 2013

Silvan heeft gelopen voor Umang!!

Silvan Adams heeft op 30 maart de Kennedymars gelopen in Sittard en…. het is fantantisch gegaan. Om half 7  ’s avonds kwam hij binnen: een geweldige prestatie!
Het geld stroomt nog steeds binnen dus er is nog geen eindbedrag bekend maar zeker is dat Silvan een flink bedrag bij elkaar gelopen heeft.
Mensen die kwamen kijken zeiden spontaan dat ze het bedrag gingen verhogen en de plaatstelijke omroep heeft 5 maal met Silvan gebeld. Hij kwam live op de radio!
Vriendelijke woorden, spontane mensen die applaudiseerden, volgers met eten, drinken en bemoedigende woorden. Echt helemaal geweldig allemaal.
En dankzij de aandacht die Silvan aan onze stichting gaf zijn er nog aanbiedingen binnen gekomen van mensen die mee willen werken aan overige projecten voor de Stichting, graag een lezing wilde boeken enz..
Zo sneed het mes dus aan twee kanten!
Wij zijn beretrots op Silvan!!