Wilt u ons financieel ondersteunen?

Doneren aan onze stichting

Wat fijn dat u ons financieel wil helpen! Wij hebben de donaties nodig -groot of klein- om het werk in India voort te kunnen zetten. Weten hoe u dat kunt doen? U leest het hier!

Hoe kunt u helpen?

Om te beginnen: wat fijn dat je ons wilt helpen! Wij zijn voor een groot deel afhankelijk van donaties en giften en zijn dan ook blij met elke hulp!

Een bedrag doneren

Heb je een actie georganiseerd of een inzameling gehouden en wil je graag het bedrag aan ons doneren (geweldig!!) dat kan! Neem wel even contact met ons op zodat we op de hoogte zijn van jouw donatie. Je kunt het geld overmaken op ons rekeningnummer:
IBAN: NL24ABNA0473961334

Een bewoner sponsoren

Geregeld zijn er kinderen / bewoners in Bal Anand of op Umang waarvoor we extra geld nodig hebben omdat er een operatie gedaan moet worden of omdat er speciale medicijnen of medische hulpmiddelen moeten komen.
Wilt u graag een bewoner sponsoren? Neem dan contact met ons op zodat wij de actuele mogelijkheden kunnen bespreken.

info@stichtingbalanand.nl

Kom jij ons helpen? Doneer of help als vrijwilliger hier in Nederland of in India. Doe vandaag nog met ons mee!

Bellen kan ook: ? 06 12 34 56 78