HELP Bal Anand & Umang de Covid door

HELP Bal Anand & Umang de Covid door!

HELP Bal Anand & Umang de Covid door!

[/vc_custom_heading][vc_column_text]In Nederland mogen we weer wat meer, maar in India zijn de slachtoffers van Corona niet meer te tellen en is de situatie nog steeds erbarmelijk!!

Ook in het kindertehuis Bal Anand en op zorgboerderij Umang zijn kinderen, jongeren en medewerkers getroffen door Covid. Op een gegeven moment waren er zelfs maar 2(!) medewerkers 24/7 op Umang, de rest was geveld door het Coronavirus!

Hierdoor hebben we nieuw personeel moeten aannemen en voor de revalidatie zijn we ook genoodzaakt om extra mankracht aan te trekken.

Willen jullie ons helpen deze mensen te bekostigen, zodat de kinderen, jongeren en medewerkers weer kansen hebben op herstel?

We vragen een eenmalige donatie (ieder bedrag is welkom), zodat ook zij zich straks weer vrijer kunnen bewegen.[/vc_column_text][vc_column_text]Een tikkie stuurt u gemakkelijk door met uw mobiele telefoon een foto te maken van de QR code. Soms is alleen het richten van de camera al voldoende om ’tikkie me’ te openen. Je kunt dan gemakkelijk een bedrag kiezen om te doneren.
Wilt u liever naar tikkie via een betaallink? Klik dan hier[/vc_column_text][vc_column_text]De kinderen van Bal Anand, de bewoners van Umang, alle verzorgers en overig personeel zijn u er zeer erkentelijk voor!![/vc_column_text][/vc_column][vc_column column_width_percent=”100″ position_vertical=”bottom” overlay_alpha=”50″ gutter_size=”3″ medium_width=”0″ shift_x=”0″ shift_y=”0″ z_index=”0″ width=”1/3″][vc_single_image media=”3010″ media_width_percent=”100″][vc_single_image media=”2995″ media_width_percent=”100″][/vc_column][/vc_row]