Een boek over twee bijzondere groepen in India

‘Buitengewoon India’

Het boek BUITENGEWOON INDIA gaat over twee bijzondere groepen in India: de kinderen op Umang en de Warli…

Het boek gaat over twee buitengewone groepen in India. Allereerst de kinderen met diverse beperkingen uit het kindertehuis Bal Anand in Mumbai. Na hun 18de jaar mogen zij daar niet meer wonen, daarom is voor hen Zorgboerderij Umang gerealiseerd, waar ze een menswaardige woon-en werkomgeving hebben en in harmonie met elkaar kunnen leven. De andere groep is een van de vele volken die al honderden jaren in India wonen.

De Warli, met een heel eigen cultuur die een ecologische visie uitstraalt en interessante schilderingen voortbracht. Warli kunstenaars maken nu prachtige hedendaagse voorstellingen van hun dagelijks leven.

Eigenlijk is het meer dan een boek…Het zijn twee boeken en middenin zitten een Umang-Verjaardagskalender en Warli-Kijkplaten. Dit deel kan opgehangen, maar ook neergezet worden op tafel, bureau of kastplank.

Het is een Familieboek, waarmee jong en oud samen aan de gang kunnen gaan. Met spelletjes, recepten, verhalen en speelgoed maken.

Het kan besteld worden via de website : www.stichtingbalanand.nl

Of per email : karinwiering@gmail.com

De kosten van het boek zijn 15 euro, waarbij iedere cent voor de Zorgboerderij Umang is.

Als het opgestuurd moet worden is het 20 euro inclusief verpakking en porto.

Bij de financiële adoptie van een kind of jongere met beperkingen in Bal Anand of Umang met een contract van 10 euro per maand gedurende 3 jaar krijgt u het boek gratis (dit is natuurlijk de mooiste en beste keuze!!)

Kom jij ons helpen? Doneer of help als vrijwilliger hier in Nederland of in India. Doe vandaag nog met ons mee!

Bellen kan ook: ? 06 12 34 56 78