13 jun 2014

SULU IN NEDERLAND

BEZOEK VAN SULU AAN NEDERLAND

Al sinds mensenheugenis, zolang als de connectie Bal Anand- Holland bestaat, bezoekt Sulu, de oprichtser en directrice van het kinderhuis,van tijd tot tijd Nederland. Vroeger vooral om aanwezig te zijn op de Wereldkinderendag, waar de geadopteerde kinderen en hun ouders, zusjes en broertjes Sulu weer konden ontmoeten.

Sinds de oprichting van Stichting Bal Anand, en het realiseren van Umang komt Sulu voor de Bal Anand Dag, en is zij aanwezig op de bestuursvergadering van de Stichting.

Veel belangrijke zaken worden dan doorgesproken. Het hele jaar is er vanzelfsprekend contact over de lopende zaken per email en telefoon en contactpersonen in India. Ook bezoeken bestuursleden  Bal Anand/Umang, want het persoonlijk contact is toch zeker van essentieel belang.

Op 25-5 was zij aanwezig bij de bestuursvergadering  in Bennebroek.

Het eerste deel van de vergadering werden de lopende zaken besproken, de planning en de financieen voor het te bouwen hospitaaltje en Balwadi, dagverblijf voor de peuters van de medewerkers en die uit de omgeving. De bouw is inmiddels gestart.

Op het tweede deel van de vergadering waren de Ambassadeurs aanwezig, waaronder ook de Vrijwilligers-commissie.

Na de vergadering was er een gezellig samenzijn met z`n allen en een groep aspirant vrijwilligers.