29 mrt 2017

Stichting Stage Hunsel doneert…

Onze ambassadrice Thea Adams heeft op 18 april een presentatie mogen houden over Stichting Welzijn Kinderen van Bal Anand en Umang bij Stichting Stage Hunsel. Deze Stichting gaat ophouden met bestaan en het bedrag wat over is in kas, zal worden gedoneerd aan een goed doel: Stichting Welzijn Kinderen van Bal Anand en Umang.

Na de presentatie werd er een denkbeeldige check overhandigd met het ongelooflijke bedrag van 3800 euro. Geweldig !

Omdat Stichting Stage Hunsel een project was om jongeren uit Polen op leerstage te laten komen in de omgeving van Hunsel is er besloten dat deze donatie naar onderwijsdoeleinden zal gaan bij de Stichting.

Het kindertehuis Bal Anand beschikt over een schoolklasje, waarvan Agnes George de onderwijzeres is. Kinderen die (nog) niet naar school gaan en voorbestemd zijn om te worden geadopteerd wordt hier alvast het een en ander bijgebracht. Aan de kinderen die wel al naar school gaan wordt huiswerkbegeleiding gegeven. Dat geldt ook voor zowel schoolgaande als niet schoolgaande gehandicapte kinderen. De middelen waarover wordt beschikt zijn ontoereikend en daarom zijn wij enorm blij met deze bijdrage!

Wij willen namens de Stichting Welzijn kinderen van Bal Anand en Umang,  Stichting Stage Hunsel ontzettend bedanken voor dit geweldige bedrag.