8 mei 2017

Bethelbazar Barendrecht

Op dinsdag 2 mei waren Huib van Zessen, Gerdien Pool en Siert en Joan Bolt te gast in het Exxact radioprogramma Hart voor Barendrecht. Huib van Zessen en Gerdien Pool zitten in de organisatie van de Bethelbazar. Siert en Joan Bolt vertegenwoordigen Stichting welzijn kinderen Bal Anand. De Bethelbazar wordt op vrijdagavond 12 mei en op zaterdag 13 mei gehouden, in en bij de Bethelkerk. De verkoop vind plaats op de vrijdagavond en op zaterdag overdag, het rad van avontuur draait op vrijdag- en zaterdagavond.
De Bethelbazar zamelt dit jaar geld in voor Stichting Present Barendrecht, voor Stichting Pryanti (hulpverlening aan de meest kansarme mensen in Sri Lanka) en voor Stichting welzijn kinderen Bal Anand. Bal Anand is een kindertehuis in Mumbai. Net buiten Mumbai staat zorgboerderij Umang. Deze zorgboerderij biedt jongeren met een beperking uit Bal Anand een toekomst.

De radio uitzending is te beluisteren via de volgende link: http://www.hartvoorbarendrecht.nl/

Bewaren