4 dec 2015

Batik Trofee voor Marlies Kuilman

Op 25 november werd Marlies Kuilman gehuldigd met de BATIK, oftewel de Bal Anand Trofee voor Inzet en Kracht.

Deze trofee wordt uitgereikend aan hele speciale personen die veel gedaan hebben voor Bal anand/ Umang. Marlies, ook wel moeder India genoemd, is een grote bekende van alle vrijwilligers. Door haar warme hart, luisterend oor biedt ze telkens weer voor de vrijwilligers even een hollands thuiskomen.

Marlies woont tijdelijk, nu al 3,5 jaar, in Mumbai, samen met haar man René en poes Teun. In haar appartement is altijd iedereen welkom, voor een nachtje, voor een glas wijn of een lekkere hollandse bitterbal, om je weer even in de Hollandse gezelligheid te waden. Vrijwilligers helpt ze ook wegwijs maken in India/ Balanand/ Umang, of als vrijwilligers ziek zijn is Marlies ook een ware verpleegsters. Kortom, tijd om haar in het zonnetje te zetten. Met haar gastvrijheid hebben vele vrijwilligers het verblijf op Bal anand en Umang nog leuker gevonden.

IMG-20151126-WA0011

Tijdens een heerlijke Hollandse maaltijd bij voorzitter Karin Wiering, werd Marlies mooi toegesproken en toegezongen. Het was een ware surprise voor haar!