16 mei 2017

5000 euro voor Umang dankzij de Bethelbazar in Barendrecht

Voor de vijfde keer mocht de stichting delen in de opbrengst van de jaarlijkse Bethel bazar in Barendrecht.

Vrijdag overdag was het kramen inruimen en om 19 uur werd de bazar in de stromende regen geopend. Ondanks de kletsnatte start van de Bethelbazar  werd de deze toch druk bezocht. Aaditi, Kris en Siert waren doorweekt, maar vertegenwoordigden met veel plezier de Stichting achter onze kraam. Zaterdagochtend om 10 uur was het vervolg van de bazar en was het gelukkig beter weer. Uiteindelijk mochten we zaterdagavond om half 11 een cheque van €5000,= in ontvangst nemen van de commissie voor de stichting. Dit bedrag is bestemd als bijdrage voor het herstel van de schade die de storm heeft aangericht op Umang.

Namens de Stichting Welzijn Kinderen van Bal Anand en Umang hartelijk dank!

Bewaren